металовироби будь-якої складності
Металопрокат: чорний, нержавіючий, кольоровий
+38 (067) 225-57-05 +38 (067) 225-57-07 Пн—Пт 8:30—17:30
Зворотний дзвінок
Адреса: м. Київ, вул. Вікентія Хвойки, 15/15/6

Рейки 55G2 (41GP) нові-55,37 кг/п.м.

107176442 107176442

Сталь-Трейд

Рейки для залізничного транспорту виготовляються з вуглецевої сталі. Якість рейкової сталі визначається її хімічним складом, мікроструктурою та макроструктурою.

Вуглець підвищує твердість та зносостійкість сталі. Однак великий вміст вуглецю, за інших рівних умов, робить сталь крихкою, хімічний склад при підвищенні вмісту вуглецю повинен витримуватися жорсткіше, особливо щодо шкідливих домішок. Марганець підвищує твердість, зносостійкість та в'язкість сталі. Кремній збільшує твердість та зносостійкість. Миш'як збільшує твердість та зносостійкість сталі, але у великих кількостях зменшує ударну в'язкість. Ванадій, титан, цирконій — мікролегуючі добавки, що покращують структуру та якість сталі.

Фосфор і сірка є шкідливими домішками, надають крихкість сталі. Великий вміст фосфору робить рейки холодноломкими, великий вміст сірки — червоноломкими (утворюються тріщини при прокаті). Мікроструктура рейкової сталі є пластинчастим перлітом з прожилками фериту на межах перлітових зерен. Твердість, опір зносу і в'язкість досягається наданням сталі однорідної сорбітної структури за допомогою термічної обробки шляхом поверхневого (на 8-10 мм) загартування головки або об'ємного загартування рейки. Об'ємнозагартовані рейки мають підвищену зносостійкість та довговічність. Макроструктура рейкової сталі повинна бути дрібнозернистою, однорідною, без порожнеч, неоднорідностей і сторонніх включень. Рейки рамні (РР65) - призначені для виготовлення з'єднань та перетинів залізничної колії
Рейки контррейкові (РК50, РК65, РК75) - застосовуються в конструкціях верхньої будови залізничної колії

Профіль контррейкових рейок
Рейки дотепні (ОР43, ОР50, ОР65, ОР75) - застосовуються в конструкціях верхньої будови залізничної колії. ОР43 застосовується для виготовлення стрілочних переказів залізничних колій промислових підприємств та кругових рейок опорно-поворотних пристроїв екскаваторів[9].
Рейки трамвайні жолобчасті (Т58, Т62) — призначені для укладання на трамвайних залізницях ) - призначені для виготовлення залізничних хрестовин з безперервною поверхнею катання

Класифікація залізничних рейок[ред. правити вікі-текст]
У Росії виробництво залізничних рейок, призначених для ланкового та безстикового шляху залізниць та для виробництва стрілочних переказів, регламентується ГОСТ Р 51685-2000.

Рейки залізничні поділяють:
/>
за типами:
Р50;<6/> Р65;
Р65К (для зовнішніх ниток кривих ділянок шляху);
Р75;
за категоріями якості:
В - рейки термозміцнені вищої якості;
Т1, Т2 - рейки термозміцнені;
Н - рейки нетермозміцнені;
за наявності болтових отворів: з отворами на обох кінцях; br/> без отворів;
за способом виплавки сталі:
М - з мартенівської сталі,
К - з конвертерної сталі;
Е - з електросталі;
за видом вихідних заготовок:
зі злитків;
з безперервно-литих заготовок (НЛЗ);
за способом протифлокінної обробки:
з вакуумованої сталі;
що пройшли контрольоване охолодження;
пройшли ізотермічну витримку.

Умовне позначення[ред. редагувати вікі-текст]

Шляхи залізниці у Харкові
Рейки ABCD-Е-F…
де

A — тип рейки ;
B — категорія якості;
C — марка сталі;
D — довжина рейки;
E — наявність болтових отворів;
F — позначення стандарту ГОСТ.
Приклад: Рейк типу Р65, категорії Т1 зі сталі марки M76T,
178